Jom ikut saya !!! (^^,)

Anda dari negeri yang mana?

18 September 2011

Aishiteru versi asal (Jepun)

Korang dengar lagu indon, tapi tak tau versi asal? ape nak jadi ngan korang ni hah?
hahaha! gurau jew. Jangan maraa aaa ~
Kalau korang nak tau, lagu asal aishiteru nyanyian Zivilia kelahiran Indonesia tu dipetik daripada lagu koko itu yo...aik? len macam jerp? haha !

eik? salah laaa tajuk dia tu...sebenarnya daripada lagu koko iru yo, nyanyian orang jepun (takkan afrika pulak kan? bongok !) bernama SoulJa dan Aoyama Thelma.
Nama diorang pun dah cukup salji dah. Memang sejuk je dengar lagu ni. Ngah ngah ngah !

Kalau nak tengok video dia, nih tengok kat bawah ni, aku bagi video dia:



Lirik lagu – Koko Ni Iru Yo
Artis – SoulJa feat. Aoyama Thelma

Baby boy, atashi wa koko ni iru yo, doko mo ikazu ni matteru yo
You know dat I love you dakara koso, shinpai shinakute iin da yo
Donna ni tooku ni itemo kawaranai yo, kono kokoro
Iitai koto wakaru desho?
Anata no koto matteru yo (matteru yo)

Bukiyou na ore, tooku ni iru kimi
Tsutaetai kimochi sono mama iezu ni, kimi wa icchimatta
Ima ja nokosareta kimi wa arubamu no naka
Denpa de shika aenai hibi, dakedo mienai ze kimi no hohoemi
Kimi no nukumori kami no kaori, kono nodo no kawaki wa sono mama mitasarezu ni
Sugiteku hibi no naka nanda ka kimi no omokage hitasura sagashita
Kimi to yoku aruita ano michi wa, ima ore dake no ashioto ga hibiite ita
Nna koto yori omae no hou wa genki ka? Chanto meshi kutteru ka?
Chikushou, yappa ienee ya
Mata kondo okuru yo, ore kara no letter

Baby boy, atashi wa koko ni iru yo, doko mo ikazu ni matteru yo
You know dat I love you dakara koso, shinpai shinakute iin da yo
Donna ni tooku ni itemo kawaranai yo, kono kokoro
Iitai koto wakaru desho?
Anata no koto matteru yo (matteru yo)

Aku rasa, lagu yang artis Indonesia tu nyanyi lagi sedap dan mengenyangkan kot. Ntah la, korang rasa camne? otak korang, otak kanan ke kiri? kalau otak kanan...
peduli ape aku??? hahahah...
semoga info ini dapat membantu anda membuat kajian dan pembangunan KNP (bukan RND) hahaha !

Ok lah, aku tanak tulis banyak-banyak, kang abes dakwat nenek aku ni kang. Korang bukan nak hadiahkan Ipad untuk aku pun. Nanti aku ada masa lagi aku tulis lagi. Tu pun kalau nenek aku tak abeskan dakwat ni. Hahahaha!

Ape celop? sekian tottt~
Wassalam~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surat bertajuk "Matahari"

Surat bertajuk "Matahari"